Mel62 Ruzgo35 adet olunca gidiyor mu ya. Ben 6 ay oldu hala olmadım bi Ümit belki adet olursam biraz gider diye düşünüyorum 😍😀
Kbrdn Ruzgo35 kacıncı ayda adet oldunuz benım de kılom yok ama karnım fazla adet olunca azalırmı kı 10 ay oldu
Ruzgo35 Kbrdn ben 40 cikinca oldum canim diger adete 1bucuk ay sonra oldum son adete gobek fln kalmadi
Ferisss 350335 https://ty.gl/j2w0cktc doğumdan 2 3 gün sonra takmaya başladımm sadece gece yatarken çıkarıyorum ben faydasını gördüm ama yineee spor şart 👍🏻😋
Aysin3838 350335 dengeli beslenerek ve kesinlikle 3 lt su günde. Ilk başlar zumba yaptım basit hareketlerle diyetisyenimde 4 ay geçince diğer hareketleri yapabilirisn dedi .bakalim inş vericez
seleno 350335 ben şanslı olanlardanım canım bende göbek kalmadı 🙈 zaten aşırı kiloda almamıştım hamileliğimde onunda etkisi var sanırım
Kbrdn Ruzgo35 ama o adet oldun için inmemiştir o donemlerde daha rahım toparlanması devam ettıgı için inmiştır bende umutlanmıstım😔benım. 10 ay oldu
geldigelenanne 350335 benim bunyem yakıyor sanırım ,çünkü çok dikkat etmedim gun de 3 4 çikolata kek tarzı şeyler mutlaka yerim çalışırken. Hem iş hem emzirmek ciddi anlamda enerjimi tüketiyor