Srhtzlyh 350335 sezaryenden çıktım göbek yoktu😬 eşimde bende hayretteyiz yarım dünya karnım nereye gitti diye. Yapısal galiba.
Kbrdn Ruzgo35 ama o adet oldun için inmemiştir o donemlerde daha rahım toparlanması devam ettıgı için inmiştır bende umutlanmıstım😔benım. 10 ay oldu