Poncikannesi606 350335 diyetistene gidiyorum ot yiye yiye öğğğ geldi çoğu gitti azı kaldı çalışmaya devam
Nevanin_annesi 350335 tabi kolay gitmiyor hala var ben 7. Ay dolunca tibet beslisine başladım ve ciddi anlamda tempolu yürüyüş üç günde farketti
Ferisss 350335 edemedim duruyor öyle ama ilk günden beri korse takıyorum baya küçüldü daha 55 günlüğüz 6 ay olunca mekik karın hareketleri anca yapabilirmişim denedim yapamadım zaten çünkü kaslar kesildiği için çok hissiz biraz daha sabır 🤔🤔
Melek-k 350335 öğle bir göbek olmadı ki hiç :) Doğumdan 1 hafta sonra gitti. Göbek gitti ama bacaklar duruyor
Mel62 Ruzgo35 adet olunca gidiyor mu ya. Ben 6 ay oldu hala olmadım bi Ümit belki adet olursam biraz gider diye düşünüyorum 😍😀
Kbrdn Ruzgo35 kacıncı ayda adet oldunuz benım de kılom yok ama karnım fazla adet olunca azalırmı kı 10 ay oldu
MeLekSeLiM 350335 göbek tamamen yer etmeden spora başlarsan özellikle karın bölgesini çalıştırırsan yok edebilirsin 😇Ben üç sezeryan yaptım hiç sezeryan göbeğim olmadı şükür 🙏
geldigelenanne 350335 benim bunyem yakıyor sanırım ,çünkü çok dikkat etmedim gun de 3 4 çikolata kek tarzı şeyler mutlaka yerim çalışırken. Hem iş hem emzirmek ciddi anlamda enerjimi tüketiyor
Ferisss 350335 https://ty.gl/j2w0cktc doğumdan 2 3 gün sonra takmaya başladımm sadece gece yatarken çıkarıyorum ben faydasını gördüm ama yineee spor şart 👍🏻😋