Ssssraa dahiliyede kan testi yaptırmanız gerekiyor, ailede de şeker öyküsü varmış, ihmal etmetin lütfen. Mutlaka baktırın değerlerinize.
alet alıp bir süre evde de takip edebilirsiniz tahlil yaptırana kadar.
belirtiler değişkenlik gösterebiliyor kişiden kişiye göre veya diabetin tipine göre.
benim kardeşim çocukken iştahı çok açık olmasına rağmen hızla kilo kaybı yaşamıştı, kilo kaybı nedeniyle doktora götürdüklerinde şeker olduğu ortaya çıktı.
Baba tarafındaki hemen bütün akrabalarda var bizim.