Bellaesmer merhaba, evet baktırdım. Gizli şeker yani dikkat etmezsem diyabet hastası olacağım söylendi. Aylık bakılan insülin değerim 9 çıktı, diyabet hastası olan babamda bile bu değer ⅚ arası seyrediyor. Ben kilo veremiyorum değil de, saçma bir şekilde kilo veriyorum. Yerken vermek diyebiliriz. Dünyaları yiyorum bakıyorum ya almamışım ya vermişim. Bu postu açtığımda kilom 58 imiş mesela şuan 55. Kimisinde kilo verdirmiyor kimisinde aldırmıyormuş. Siz de bir baktırın en iyisi, bir de gizli şeker daha çok tok karnına değerleriyle anlaşılıyormuş bilginiz olsun