Ssssraa covid geçirenler genelde hastalıkları açığa çıkarıyor.mesela benim ailemde astım var asla bişeyim yoktu . Covidden sonra astım oldum.kaynanam genetikte şeker hastalığı var onda bişey yoktu.covidden sonra şekeri çıktı bayağı.suan şeker hastası