Merhabalar, bazı şüphelerim var babam şeker hastası bu arada. Mesela kavhaltımı yaptım sabah, bir iki saat sonra aşırı ve ani bir acıkma oluyor önüme ne çıkarsa (ama ne çıkarsa) yiyorum. Mesela bir dilim pasta üstüne gidip puding yiyorum onun üstüne gidp yemek yiyorum gibi gibi. Her zaman olmasa da bazı günler sanki tansiyonum düşüyor gibi elim ayağım boşalıyor bazen soğuk terler gibi oluyorum kalbim çarpıyor ama tansiyonum normal. Ağzıma bir şeyler attığımda kendime geliyorum. Bazen de ağzıma metalik bir tat geliyor her zaman olmasa da nadir. Bir türlü gidip kan vermek nasip olmadı. Aslında aylar önce vermiştim ama normal çıkmıştı, sadece bir kere bakıldı. Sanıyorum ki tek seferde anlaışlacak bir şey değil? Bilgisi olan var mı acaba ?
Eve alet alıp böyle olduğunda ölçüp takip edeyim diyorum, ne derece sağlıklı olur ?