7 aylık doğduğundan beri sallamadık sadece bir kaç kez, beşiği de sallanmıyor, önceden emerken uyuyordu. Şimdi onu da kesmek için uyku saatinden yarım saat önce emziriyorum, uyuturken de ya bende yanına yatıp pışpışlıyorum yada oturup pışpışlıyorum bazen uzun sürüyor bazen hemen uyuyor, gece uykuları da bez değiştirmeyi ve gaz çıkarmayı bırakınca uzadı