Ben de emzirirken yanında uzanıp uyutmaya alıştırdım 1,5 yaşında hala aynı şekilde uyuyor. Memeden kesene kadar da aynı şekilde devam edeceğiz. Yorgunluk yok, ağlama yok, stres yok. Bırak işi gücü sarmaş dolaş yat yatakta 🥰 o emerken sen de dinlenmiş ol 💕