barbiee 6 aylık oğlumu hiç ayakta sallamadım . Hatta bazı kriz anları dışında hiçbir yerde sallamadım. Bazen zor ve uzun sürüyor ama , uykusu geldiğini anladığımda emziğini ağzına tutuyorum atıyor çünkü . O şekilde uykuya dalmasını bekliyorum. Sadece uykuya dalarken emzik emdiği için de uyku işareti olarak algılıyor olabilir. İlk zaman yarım saat sürerdi şimdi 5-10 dk falan sürüyor genelde dalması.