Omerinannesii Bir yeğenim 20 aylik ve sonrasında normal konuşuyordu artık,
Diger ikiz yegenlerimden kız olanı da premature doğum 27 aylık o da her şeyi konuşuyor artık, ikizinin ise kelimeleri var sadece..
Yapısal bir olay, normal karşılanıyor genelde