Omerinannesii anlaması gayet güzel şükür ne istersek getir kendisi işaretle diliyle konuşur genelde kelimeleri var mesela gel diye biliyor ama genelde eliyle gel yapıyor Suya buh der genelde ama yinede eliyle su içiyor gibi yapıp su istiyor🙃zaten benin üçüncü bebem onlarda geç konuşmuştu o yüzden ben dert etmiyorumda millet baya dertleniyor kendi annem bile öyle her aradığında konuştumu niye konuşmaz dilimi bağlı diyor ya zamanı vardır diyorum bukadar konuştuktan sonra gerisi gelir diyorum anlamıyorlar☹️