ENA Çok çok geçmiş olsun müsait olan biri bana 6. hastalığı açıklar mı acaba? Ayrıca özeli devleti yok iyi veya kötü doktorlar her yerde ama şu dediğinize katılıyorum genellikle kötü doktorlar devlette gerçekten, hamileyken acil bir durumum olduğunda gitmiştim gece yarısı, çekirdek çitliyordu kadın doğum ekibi🤷🏻♀️ ebeler hemşireler ve doktor hanım😊 üstelik bana bu niye gelmiş diyerek birbirlerine sordular