ENA
Çok çok geçmiş olsun. Aslında devlet ya da özelden ziyade doktorun ilgisizliğinden kaynaklanan bir durum olmuş.
Ama şu da var devlet hastanesinde çalışan doktorların birçoğunda bir rahatlık olduğu gerçek çünkü özel hastanede çalışan bir doktor hastaları bekletip de namaz kılamaz. Devlet hastanelerinde çalışan doktorlar sanırım yoğunluktan ya da üst üste nöbet tutarak çalışmaktan bir bıkkınlık oluyor o yüzden de böyle dikkatsizlik ya da ilgisizlik yapabiliyorlar. Onlar da insan sonuçta terminatör değiller.
Elbetteki sağlık bu en ufak dikkatsizliğe bile gelmez,hata yapmanın kabul edilemeyeceği tek meslek doktorluk sanırım.
Bizim bu gibi durumlarda yapmamız gereken de, biraz gözümüz açık olacak ve sizin de dediğiniz gibi içimize sinmiyorsa başka alternatifleri değerlendireceğiz.
Ve son olarak ; ne olursa olsun iyiki varlar, allah başımızdan eksik etmesin onları. 🙏