ENA İyi o zaman pilot ta uçağı bırakıp, kişisel işlerini yapsın uçak düşsün :) herkes iş başındayken ciddi olmalı. Ya başka bı hastalık olsa gözden kacsaydi . Allah korusun. Doktorluk kutsaldır , ama bu şahıs hakka girmiş resmen. Neyse geçmiş olsun. Umarım düzelmiştir bebeğiniz:))