4 gün önce oğlumun ateşi bir anda 39 oldu. Önce calpolle düşürmeyi denedim, ilacın etkisindeyken (4 saat kadar) ateş 37 lere düştü ama etkisi geçince geri yükseldi. Bebeğimin karnında da 5 6 tane isilik benzeri benek vardı. Akşam saati olduğu için eşime hemen acile gidelim dedim. (Bu ara ciddi maddi sıkıntımız var, özele gidip muayene olsak bile tahlil vs. için bütçemiz yoktu o an, eşimin de günlerdir bu durumdan canı cok sıkkın, Onu da üzmek istemedim, devlete gidelim dedim, ciddi bir şeyse bir sekilde para bulup yine özele gideriz şeklinde karar aldık) Gittigimiz hastane kadın hastalıkları ve doğum hastanesiydi. Doktor Bey mesai saati olmasına rağmen namazdaymış, 20 kadar çocuk, bebek Onu bekledik. Çocuğum ateşli ya sabır çekiyorum. Neyse ben sinirlendim “çocuğum yüksek ateşli, doktor nerde” vs. falan derken baktılar ben sinirliyim sanırım olay büyümesin diye bizi önden aldılar. Içeri girdik, doktor dokunmadı bile bebeğime. Nesi var dedi, ateşi olduğunu düşüremediğimi, karnındada bir kaç leke olduğunu, 6. Hastalıktan şüphelendiğimi söyledim. (6. Hastalığı bu platformdan öğrenmiştim) doktor “yok degildir” dedi. “6. Hastalıkta 3 4 gün yüksek ateş olur sonra döküntü başlar, şimdiden başlamaz” dedi. Madem ateşi var 38,5 nin üzerindeki ateşte antibiyotik başlamak lazım dedi. Cocuk iyi gözüküyor, antibiyotiği kullanın düzelmezse tekrar gelin" dedi. Ben şaşkın. Peki dedim. Eve geldik, annelik iç güdüsü eşime vermeyelim antibiyotik içime sinmedi doktorun muayenesi dedim. Eşim ateş düşmüyor ne yapalım bence verelim dedi. Neyse verdik, ilk gün ateş asla düşmedi, hep calpol pedifen dönüşümlü kullandık ilaçla düştü ama antibiyotik asla etki etmedi. 2. Gün bekliyorum antibiyotik savaşıyor ertesi gün toparlar diyorum ama nafile 3. Günün sabahı oğlumun her yeri isilik gibi olmuş şekilde uyandı, 6. Hastalık olmuştu. 6. Hastalığa antibiyotik etki etmezmiş. Şuan 2 gündür döküntüsü var. Çok kötü gözüküyor, yavrumu hasta haliyle antibiyotikle yorduk bir de. Hakkımı helal etmiyorum doktora. Lütfen cok ama cok mecbur kalmadıkça devlette acile gitmeyin, gitseniz bile koyulan teşhis içinize sinmediyse derhal başka bir hastaneye daha götürün. Şimdi eşimde bende neden böyle bir hata yaptık diye çok üzgünüz. Daha ciddi bir hastalık da olabilirdi. Doktor doktordur dedik ama değilmiş. Bana ders oldu, diliyorum siz de feyz alırsınız, bunu onun için paylaşıyorum. Ve güzel anneler iç güdülerinizi dinleyin, içinize sinmeyen bir seyler varsa derhal başka alternatifleri değerlendirin…