Tiredmomy bende doğumda 3ay kadar sleppy kullandık sonrası hep molfix kalibi falan çok güzel
Baby turco ve evy Baby denedim kalıplarını beğenmedim
Migros un bezini denedim oda çok kötü pişik yaptı
En iyisi molfix geldi
Bide migroslarda bir ürün alınca ikinci ürün %60 indirimler oluyor her zaman😊😊