Denizlerdenbiri Tiredmomy merhaba bebeğiniz kaç aylık benim ki 3 aylık 4 no kullanıyorum memnunum molfixden
Deniz92 Denizlerdenbiri bebeğiniz kaç kilo benim bebeğim 4,5 aylık daha 3 numara kullanıyoruz 6,5 kilo bebeğim
Deniz92 Tiredmomy ahh canım hareketli bebiş zeki olurmuş ama bir o kadar da yorucu ☺️Allah yardımcın olsun canım
Tiredmomy Deniz92 Amin canım saolasın öyle zor ki peşinde koşturmaktan bitkin düşüyorum daha yürümememiş hali bide bu😖
Tiredmomy Deniz92 10 kiloydu en son ama dediğim gibi çok hastlandı ve kilosu kesin düştü 9 kilo olabilir 4+ tam oluyor ama 5nde büyük gelmesin 🙁
Tugcee11 Tiredmomy bende sleepy kullandım iz yapıyor diye molfix e geçtim ama bu daha çok iz yapıyor taşma gibi bi sorun yaşamadım
annesinin_kizi Tiredmomy canım kaç aylık bebeğin Benim kızım da her kakasını yaptığında çıkıyır du bende attım kaç tane zıbını Ama sonra çıkmamayı başladı Tam Hatırlamıyorum ama 7 den sonra çıkmadı
Tiredmomy annesinin_kizi 13 aylık oldu canım 4+ kullanıyorum tam geliyor bez bugün gene yaptı hemen değiştirdim sıkıntı olmadı şükür
minimalbiranne Dilara8228 bebeklerinizin poposunda renk değişimi kahverengi gibi oldu mu acaba ben de molfiks kullanıyorum bebeğimde böyle bir durum var normal mi bilemedim