Tiredmomy elfymn sleepy de bide çok koku oluyor sizde oldumu bilmiyırum o yüzden de vazgeçtim şimdi molfix deniyorum sırta taşırma yapmasa iyi olucak ama benim oğlanda sıkıntı sanırım metabolizma iyi çalışıyor :)
KahramanAnne Tiredmomy bez numarası küçük olduğun da kaka çiş taştığı gibi olması gerektiğinden büyük numara olduğunda da taşıyor kenarları bol kalıyor çünkü .
Tiredmomy KahramanAnne sleepy ile aynı numara kullanıyorum ama 4+ Büyük değil tam oluyor aslında anlamadım niye böyle
Sevimliannee Tiredmomy 9 kilo 5 numara kullanıyorum bi büyüğünü alın bence. Cok hareketliyse tabi oda yapar ama zaten yaptıgını anlayıp hemen degiştiriyosunuzdur. Bi deneyin bence.
Tiredmomy Sevimliannee yeni sipariş verdim canım 4+ btince deniycem 5 numarayı bakalım teşekkür ederim
Deniz92 Tiredmomy bende prima kullanıyordum hep taşıyordu sızıyordu. Molfixe geçtim çok memnunum. Hiç sızmadı taşmadı. Ya numsrası küçük geliyordur ya da çok hareketliyse kayıyor olabilir
Tiredmomy Deniz92 bana göre tam ama aşırı hareketli inanın yerinde durmuyo hele altına almak tam bir işkence kıpır kıpır
Deniz92 Tiredmomy ahh canım hareketli bebiş zeki olurmuş ama bir o kadar da yorucu ☺️Allah yardımcın olsun canım
Tiredmomy Mervegem cırtlı aldım bende bakalım kullanmaya devam edicem kaka da sanırım hemen değiştirmek lazım
boncukhaniminannesi Tiredmomy Bende maddi açıdan bir kaç marka denedim ama sorun yaşadım tekrar molfixe geri döndüm ve numarasını büyüttüm arada yine taşma oluyor ama genel anlamda çok memnunum kızım 14 aylık
bsraaa19 Tiredmomy bizde molfix 4+ kullanıyoruz kakaları tuvalete yaptığımızdan taşırmasina birsey diyemecegim fakat 5 numara da var bende aralarında pek bi boy farkı yok.
Tiredmomy Mervegem 10 kilo bebeğim 4+ kullanıyorum hatta kilosu düşmüş de olabilir 9 kilo da olabilir hastalıktan zayıfladı:( bana göre tam gibi ama bir küçüğü olmaz sanırım
boncukhaniminannesi Tiredmomy yok ama dediğim gibi 4 kullanıyorduk 5 e geçtik hiç sorun yaşamadık birazda numarası önemli