Tiredmomy annesinin_kizi evet oturuyor pozisyonda yapıyor sonra sağa sola dönüyo iyice bulaştırıyo canım😬
Tiredmomy EsraKerimm külot bez hiç kullanmadım canım daha şimdilik hala cırtlı bez kullanıyoruz oda taşma yapmasaydı:(
Tiredmomy Alpmerve hmm iyiki almamışım o zaman baby turco yu merak ediyordum bakalım molfix le devam sleepy den daha iyidir inşallah
Bebek-annesi Tiredmomy 4 aylık oğlum hiç sorun yaşamadım sadece geceleri çok çiş yaptığı için sızdırıyordu bir numara büyük takıyorum sorun olmuyor..
Ayemta Tiredmomy molfix kullaniuorum.bugece cisi bodisine kadar bulasmisti ara sira cok cis cok kaka yaparsa oluyir oyle
Ayemta Tiredmomy molfix kullaniuorum.bugece cisi bodisine kadar bulasmisti ara sira cok cis cok kaka yaparsa oluyir oyle
birbulutannesi Tiredmomy bezin bedeni küçük olabilir mi? Ben doğduğundan beri kullanıyorum sleepy hiç yaşamadım
Tiredmomy birbulutannesi bilmiyorum ki bir büyük bedeni de fazla kaba oluyor zaten kalın bir bez sleepy
Urasmom Tiredmomy ben sırf bu yüzden molfixi bıraktım. Sleepyde de aynı sorunu yaşadım. Şuan baby turco kullanıyorum rahatım