Bereninannesi Ay gerçekten bayılacağım bizim ebe de gayet normel diyor endişelenme diyor ben anlamıyorum takmamaya çalışıyorum artık zaten .
Bizim Doğum kg ; 3050 /50 cm
1.ay ; 4800
2.ay ; 6200
3.ay ; 6500
4.ay ; 7 kg / 66 cm benim prensesim
ANNE SÜTÜ SADECE .2 ay kg alınca ilk ortalamada gidiyor şükür bakalım bu gidişle kg vermezse iyi ama hiç emmiyoruz etmiyoruz 300 gram 500 gram 😟😑😑😑