Bereninannesi Melek7 ben daha doktoruna götrmedm ama mama taraftarı değil bizim doktorumuzda bende başlamak istemem acıkcası süt artsın istiyorm hatta yağlansın kalıtelı olsun inşallah
Seydakayra Bereninannesi herşey valla önüme ne gelirse 😂😂 o gaz yapar bu şunu yapar demiyorum bide kolik bi bebek tı şükür geçti .. herşeyi yiyorum hiçbirşey ayırt etmiyorum 😊 bide sadece anne sütü alıyo mama vermiyorum
Yagizmomms Bereninannesi Sağol canm . Ama özel bisey yapmiyorum valla genetik sanırım annem benle beraber 2 kişiyi daha emzirmiş 3muzde topac gibiymisiz 😊 3uz değiliz bu arada yengemle halam da yakın zamanlarda doğum yapmışlar 2sininde sütü azms annem emzirmiş hepimizi.
Bereninannesi Yagizmomms yaa ne güzel süt kardesi olmuşsunuz aynen bencede genetık ben sütüm artsın dıye yemedık sey bırakmadm 🤦🏻♀️
Deletedmom200 Bereninannesi bizde kro 4 buçuk aylık olduk 3 haftada 250 gram almış doktor çok az almış dedi sadece anne sütü alıyor ve emmesi bittiği halde süt geliyor neden acaba bende merak ediyorum
fatima Bereninannesi sen imkan varsa komposto incir kırmızı et tavuk Allah ne verdiyese bol bol su iç, rezene iç, inşallah sütünün kalitesi artar canım. üzülme sık sık emzir bebeğini sütün çoğalsın 😁 ve çevreye kulağını tıka.
Hayatim Bereninannesi benim kızım 3 aylık bu ay 650 grm almış bende az aldı diye çok üzülüyorum ilk 2 ay çok güzel kilo almıştı doktor 4. Ayda bakarız yine az kilo almışsa mama takviyesi başlarız dedi bende çok kafama takıyorum sütüm var çok şükür ama yaramıyor demek ki bakmak lazım mama başlamak istemiyorum 😥
Bereninannesi Hayatim bu ay bol bol balık kuru yemıs zeytın turu sutu yağlandırcak seyler yiyin ınsallah onlar yağlandırır kılo alır benm bazen sutüm azalıyo kendılığınden bende anlamadm nasıl oluyo bu iş
Tgbylmz7 Bereninannesi 2 3 hafta önce doktora gitmiştik o zaman 7300 çıkmıştık şuan 4 ay 10 günlüğüz 8 olmuşuzdur çünkü çok ağırlaştı 🙄 süt nasıl yarıyo inanın bilmiyorum ama ben rezene içtim 2-3 ay boyunca her gün 1 bardak , şimdide arada içiyorum . Bide acayip sık emmeye başladı
Halise Nesooo benim kızımda sadece 300 gram almış doktor az almış dedi mama meme emiyo neden az almıştır acaba 😞
Bereninannesi Halise sütün yağlanması gerekıyor bunun ıcınde kuruyemıs onerıyolar bende yiyorm ama bebeğin bunyesı böyle sanırım babası cok zayıf babasına cekmıs
Bilgedefne Deletedmom37 bizde 2400 doğmuştuk 3.5 aylık en son 4850di kilosu bakalım ayın 14 ne kadar oldu az gidiyor ama bizde minyon olucaz
Deletedmom37 Bilgedefne Benim kızım 4 aylıkken 4700 dü hemen hemen aynı canım. Senin bebeğin bi tık daha fazla. Sağlığı, gelişimi yerindeyse hiç takma kafana 😉
Bereninannesi Seydakayra ohh yarasın kuzuya bızdede kolıklık var ama ben ayırt edıyorm malesef cunku gazlı seylerı yıyınce kıyametler kopuyor🤦🏻♀️
Eylul4138 Benim kzıımda 1 kilodan fazla alıyordu bu ay 700 gram almış 7650 git gide azalır demişti ebemiz kilo alımı
Kuzumveben Bereninannesi 4.ayda 1 kilo almıştı sadece anne sutu aliyor bense sut icin bol bol su iciyorum tahin pekmez yiyorum yesillik tuketiyorum
Bereninannesi Kuzumveben maşallah kuzunuza 🥰 bende onları tuketıyorm ama etkı etmedı pek kısıden kısıye değişiyor sanırım
Hy40 Canım anneler❤️Benim bebeğim 2.5 aylıkken 5700 idi şimdi 4.aya girdik ama hastalandı ve bir ay hastanede yatmak zorunda kaldık ve zayıfladı😔çok çok üzüldüm tabi şuan sağlığı yerinde çok şükür toparlıyorda sağlıklı olsunlar da tek 3-5 kilo farktan hiç bişi olmaz tek sağlıklı olsunlar hiç üzülmeyin😞
Bereninannesi Hy40 aynen öyle tabıkı ben ılk kızımı doğumdan sonra kaybettım belkıde o yuzden bunun ustune cok titriyorm ama canı içinde olsun sağlıklı olsunda kıloyu alır ınsallah 🤲🏻
yigitanasi Ayda Bebek de hareketlenmeye başladığı içim 500 gram alması yeterli. Sağlıklı olması daha önemli tabii ki. Benim yeğenim o kadar çok kilo alıyordu ki 6 aylık olduğunda diyet yapmaya başlamanız gerekiyor demişti doktoru. Diyet yapmaktansa ideal kiloda gitmek daha iyidir diye düşünüyorum