Bereninannesi
Sağlığı yerinde olsun kiloyu çok takmayın kapı kapı hastanede dolaşmaktansa minnoş olup sağlıklı olsun yeter. Bünye meselesi bence eşimde bende 4.5 kg doğmuşuz kızım 2950 doğdu 2 aylık 5600 oldu görenler çok emzirme şişko olcak diyorlar napayım açmı bırakıyım hiç vermesem bu çocuk zayıf derler o yüzden stres yapma bence