Sevgi1
Ben molfix kullaniyorum. Sızdırma, pişik yapmadi. Ilk cocugumda da molfix, baby me ve soffio kullaniyorum. Baglarken bezlerin dis bariyerleri disari dogru duzeltince ic bariyerleri de duzelmis oluyor ve sizdirmiyor. Ilk cocugumda buna dikkat etmiyordum, sizdiriyordu. Kardesim soyledi sonra :)
Bez paketlerinin uzerinde kilo yaziyor ama cocugun boyu da onemli. 2 beden 3-6 kg icin oluyor. Bence elinizdeki bez bitince 2 ye gecebilirsiniz. Benim bebegim de 3.900. Ben de 2 bedene gececegim elimdeki paket bitince.