Sevgi1 Kızlar Prima premium kullandık ilk yenidoğan için bitti babası Prima pampers yenidoğan almış onu beğenmedim sert sanki Pamuk mendil kullanıyorz şuan en iyi pişik yapmayan kullandığınız bez ve ıslak mendil hangisi / tşk😺
MervElizan Sevgi1 Molfix kullanıyordum sızmaya yaptı ve çok ıslak bırakıyordu sleppy e geçtim çok memnunum. İnternettte bez deneyi videosuna denk geldim izlemiştim sleppy 2. Sırada 😊😊
Mervea Sevgi1 10 aylık oğlum prima premium care kullanıyoruz bi o pişik yapmadı bi kaç bez denedik olmadı
Sevgi1 MervElizan pişik fln yapmiyo dimi yumuşak benim 13 günlük daha 1 no kullaniyo ne zaman 2 ye geçeriz acaba 4 kilo bebekcik
MervElizan Sevgi1 Henüz pisige denk gelmedim kilsouna göre bezin üstünde yazıyor zaten ne zaman gececeginize ordan karar verebilirsiniz v😊
Sevgi1 Mervea ilk ondan vardı babası yok diye markette pampers yenidoğan almış hiç sevmedim sert bişi 2 noya ne zaman geccez biz acabaa 4 kilo bebek
Sevgi1 GozdeMiray denemek lazım onu da aslında 2 no olarak mi almalıyım acaba bilmiyorum 4 kilo Bebek için
paramaedik Sevgi1 prima yenidogan acaip pisik yapti pampersla devam edin ben de dort kiloda iki noya gectim pisige bi numara buyuk bez iyi geliyo ki dort kiloda iki numara super oluyor
Sevgi1 Mervea o pampers bitene kadar aylık olur herhalde 😸 pişik yapmasa barı poposu kızarmış hafif krem de sürüyom ama
Cananscs Kizimda canbebe kullandim oneri ile oglumda Sleppy kullandım bariyer olmadığı için sızma yaptı pisik yapti bi paketi zor bitirdim tekrar canbebe aldim cok memnunum onunde ve arkasinda bariyerleri var pisinde yapmadı ıslak mendil ise instagramda mühendis ogl7 var orda önerileri var uni baby yeni doğan aldım çok memnun kaldım ama her yerde bulamadigim için dalın aldım malesefki pişik yaptı bizde sonra primanin hassas ciltler için olanını aldım s7an onu kullanıyorum her bez ıslak mendil her bebeğe olmaya biliyor ama deneyip almak en iyisi
Efenin-annesi İlk günden beri minies bezini ve minies ıslak mendilini sudocrem kullanıyorum. Hem hesaplı hemde gayet memnunum bir kere bile pişik olmadı ve ben ıslak mendilini arada bı farklı markalarda kullaniyorum, bünyesi alerjiye karşı dayanıklı olsun diye çok şükür hiç sıkıntı cekmedik
Sevgi1 Efenin-annesi benim bebeğim de efe 😸 Pamuk mendili kullanıyorz aslında ama artık ıslak mendile geçeriz bı ay olsun bakalım minies 2 no mu alayım 1 aylık olunca şuan bezi yeni daha çünkü ama sevmedim
Mervea Sevgi1 her alt açmada kremle kötü olmasın pampers kalın diğer marka bezlerde kalın molfix komili minies ben bunları denedim bir çişte kabarıyordu beze dokunuyon kalın sert inş siz başkasına geçince memnun kalırsınız
Aybk Sevgi1 hayır yapmıyo sızdırma tamamen bezi baglama ve lastikleri düzeltme ile ilgili 4,5 aydır kullanıyorum sleepy birkaç defa yaşadım oda basta annemler gittikten sonra acemilikten oldu 🤗
Hatice18 Sevgi1 Canım bende ilk Prima kullandım pisik yaptı Molfix kullandım pisik yaptı şuan A101 de soffio var onu kullanıyorum ve çok iyi memnun kaldım 🤗 Islak mendili de sleepy sensitive yenidoğan kullanıyorum Kokusuz pamuk gibi
Nurdanalkanozkan Sevgi1 bndeprima premıum care kullanıyorum ama sızıntı yapıyor anlamadım oğlumun üstünü değiştirmekten yoruldum