Sevgi1 ilk başta sleepy aldık ılk ay iyidi ama sonra pişik yapmay başladı bende pamuk mendıl kullanıyorm onla alakalı değil bez sıkıntı demekkı dedik prima pampers aldk o da sızdır sırtına kadar bıde losyon gibi kokuyodu burda yorumlara bakarak goon almaya karar verdim bı arkadasımız ısrarla onerıyodu hatta aldık ıkı aydır kullanıyoruz cok guzel yumusacık sızdırmıyo ve pişik namına bısey kalmadı elhamdulillah tabı kremde onemlı ben bepanthol kullanıyorm oda iyi geldı.. yanı goon u tavsıye ederm cok iyi kalıtelı bı bez