Yelda35 öncelikle çok geçmiş olsun kendinizi suçlamayın siz başında bile olsanız olacağı varsa oluyor ama bu eşleri anlamıyorum neyin kavgası hangi anne evladının düşmesini ister ki eminim biz anneler daha hassasız evlatlarımız konusunda ama babalar bizi bakıcı gibi gördükleri için bir şey olsa onlar tepki veriyor sanki 24 saat kendileri ilgileniyormuş gibi. Benim eşimde öyleydi kendi yanında düşse etse çocuk bu ama benim yanımda bir şey olsa hemen kavga en son bağırdım çağırdım şimdi ağzını açamıyor takip et canım için rahat etmezse yarın işe gidince eşin götür hastaneye kusma gözlerde kayma olursa hiç bekleme