Yelda35 benim de kızım 10 aylıkken aynı anlattığınız şekilde düşmüştü ve ben de doktora götüremedim eşimin korkusundan. Allaha şükür hiçbirşeyi yoktu. Şimdi 28 aylık ama hala aklıma geldikçe kahroluyorum. Hastaneye götürmediğim için de çok pişmanım. Ya bir hasar kaldıysa diye hala içim içimi yiyor. Annelik böyle bir şey işte… Size de çok geçmiş olsun.