Bizim de 10 gün sonra var 2.ay aşısı, yazılanları okuduktan sonra vazgeçtim çocuğuma aşı yaptırmaktan. Zaten baştan beri karşıydım aşılara ama ileride aşı yaptırmadık diye bı sağlık sorunu olursa vicdan azabı duyarım diyorum. Ama yaptırmak istemiyorum gerçekten. Bide kızlar zorunlu bu aşıları yaptırmak