Ygzm0 ah ah o 2. Ay aşısı mahvetti benim çocuğumu. O aşıdan sonra bambaşka çocuk olay Allah kahretsin onları aşı korur diye diye kandırıyorlar insanları minnacık bedenlere zehir gark ediyorlar. Egzama alerji aşırı gaz ve sürekli çığlık çığlığa ağlıyor yavrum o aşıdan sonra şu 4 bucuk ayligiz alerji ile boğuşuyoruz. Ama 4. Ay aşısını yapmadık asilara son.. İçeriklerini aratirdim çookk pişman oldum yaptırdıgima