Doğum öncesi çok araştırdım bu konuyu rüyalarıma bile girdi.Allah nasıl bir mucize yaratıyor her zerresiyle düşünüyor da bir K vitaminini mi düşünemiyor doğar doğmaz vuruyorlar çocuklara tövbe haşa..Ben doğumdan itibaren hiçbir aşısını yaptırmadım oğlum 2ay 11 günlük yaptırmayı da düşünmüyorum.Gelişimi de çok iyi elhamdulillah .Aşılar yarardan çok zarar o minicik bedenlere.Bir araştırsanız anlayacaksınız.İnsanın kafasını ya aşıyı vurdurmadım diye hasta olursa diye bir düşünce kurcalıyor ama aşıların koruyuculuk garantısı yokki zatürre aşısının içerisinde ki zatürre den koruyan madde oranı 0.05 gerisi ne ?boş şeyler bu oran için o çocukların canını yakmaya değer mi ? Öte yandan aşıyı olsa da olmasa da bu hastalıkları veren kim Allah o yüzden ona teslim olmak evlatlarımızı ona emanet etmek gerek zannımca …