Saricizgilibeyazev hıc panık yapmayın ılk 2 çiş dıye bısey yok 4gun once yaptırdık ılk 2 gun aşırı zor gectı ılk gun hele her çiş de ağladı hatta artık çiş yapmamaya başladı yavrum 5,5 aylık. Yeni yeni toparlıyor 2 gunden sonra cok kolaylaşır. Ama büyükmüş sizinki korktuysa bıraz daha hassas olabılır kucukken sadece fızıksel olarak canları yanıyor psıkolojık anlamda ıyı oluyor