Saricizgilibeyazev 8 aylık yaptırdım, 🧿sorunla karşılaşmadık ama her bebek Farklı tabi. Batikon ve verdiğimden her Alt açtığında sürDüm. Hee gün sabah akşam Batikon la 8 damla falan Oturma banyosu yaptırdık Dr tavsiyesi. Bardak külot vs koyma. Arada açık tut baya ama benim iki üç yere işemişliği var 🤭geçmiş olsun sağlıkla kal.