Ben 3 aylıkken yaptırdım. Çok şükür kolay geçirdik. Dikişleri atıldı doktor normal bezle bağlayabilirsiniz dedi kremini sürdü bağladık. Altına başka hiç birşey giydirmedim. Düzenli kremini sürdük, fitilini verdik. 48 saat sonra her gün banyosunu yaptırdık. 10-15 güne iyileşti. İnşallah bian önce atlatır. 🙏🏼