annediyebiri hayir ozelgibi degil. Tabi devlete bagli ise. Ama isin icine ogle yemegi,ikindi kahvaltisi servis vs girince fazla gorunuyor yalnizca. Devlet okulunda bu yil aylik 80 tl idi ama stajyer abla icin 100 tl,servis en yakin 300,yemekhane istege bagli ve 240 tl idi. Sadece okula verilenle bitse keske. Tum olanaklari kullaninca benim okulumda anasiniflari 750,ilkokullar 1250 tl ye cikiyor(etut,etut servisi vs.). Ama anasinifi icin aylik odenen meb e bagli tutar tektir,bolgeye gore değişir. Benim okulum cankaya da 80 tl aylik