Kereminannesiii evet evet. Kardeşim de böyle söylüyor. Hatta ben çıkar gider haberiniz olmaz diyorum olur mu öyle şey onlar bizim gözümüzden sakınıyoruz. Çocuk öyle kendi başına bişey yapamaz. Gğvenlik var biz varız başında gidemez zaten zamanla da alışıyor diyor. Özel okulu da kardeşim de önermiyor. Ama işte annelik. Kötü bir anımız oldu. Geçen yıl oğlum o zaman 3, 5 yaşında. Kardeşi yeni dogdu. Avmye gitmek istiyor. Tm dedim. Anneanneye gidelim. Kardeşi bırakalım biz avmye gidelim. Tm dedi. Anneme geldik. Aglamaya başladı. Gitmeyeceğiz zannetti. Bak şimdi kardeşin emsin biraz gidiyoruz dedim. Emziriyorum. Annem var. 2 kardeşim daha var. Salondayız ev de giriş kat. Kapı da kapalı. Ya nasıl oldu anlamadık. 1.2 dk içinde oldu herşey. Bir baktık oğlum yok. Hemen evin odalarına baktık. Yok. Hemen hepimiz dışarı koştuk. Tüm sokaklar gidebilecegi heryeri arıyoruz. Yok yok. 20 dk oldu çocuk ortada yok. Hemen arabaya atladım polise gidiyorum. Yolda Kardeşim aradı. Buldum eve dön diye. Evden çıkmış 3 sokak öteye gitmiş. Birkaç adam şükür ki fark etmişler tek başına bir çocuk yürüyor anlamışlar kaçtığını elinden tutup evin nerde eve gidelim annene gidelim demişler. Hayır ben mitdowna gitmek istiyorum beni avmye götürün deyip durmuş. Adamlar da sokak sokak geziyor ki ailesi buralardadır ararlar karşılaşırız diye. Allaha şükür iyi insanlara denk gelmiş yavrum başka şeyler de olabilirdi. Küçücük çocuk arabalar görmeyebilirdi. Öyle bir çocuk yani. Sessiz sedasız çıkıp gidiyor gözümüzün önündeki çocugu kaybettik biz. 4 yaşında hala öyle. Gözümüzü ayırmıyoruz ayırdığımız an kaçmak degil derdi o an ilgisini birşey çekse gidiyor. Evde bile kapıyı hapishane gibi kilitliyoruz. İnanın anneme bile birşey oldugunda bırakırsam 50 kere tembihliyorum dikkat edin diye. O halde aklım kalıyor. Başka birine hiç emanet etmedim bu zamana kadar. Ama okul yaşı da geldi. Hala dogruyu yanlışı ayırt edebilecek düzeyde degil. Kalkıp da bir Ögretmene benim oğluma dikkat edin ekstra olarak demenin de absürt olacagının farkındayım. Ama ne bileyim bu yaşadığımızı da kafamdan atamıyorum. Ben o kaybolduğu 20 dk da nefes alamadım. Ama özel okula gönderirsem daha az ögrenci olacak Ögretmen ler hemen fark edebilirler. Ögretmene de bu olayı anlatırım. 6.7 kişilik sınıfla 30 kişilik sınıflar bir degildir sonuçta. Ne bileyim işte gönlüm devletten yana ama sanki özel daha güvenli olacak gibi geliyor. Birde buradaki devlet okulundaki anaokulu binası hemen okulun girişinde. 1 metre çocuk yani kaşla göz arasında gidebilir.Geçenlerde özelde ki bir anaokuluna bakmaya gittik mesela. Çocuk ordan çıkması için kaç kapıdan geçmesi gerekiyor. Egitiminden daha fazla gğvenligini düşünüyorum açıkçası.