Saitkereminannesi Tugcemelismehmet Pardon orayı yanlış okumuşum okulu araştırın öğretmeni araştırın o zaman
Tugcemelismehmet AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bi kaç anaokulu ile görüşüp ölçüp tartmak lazım çok endişeliyim🥺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Tugcemelismehmet Genelde 1. Sınıf velilerine sorun. Onlar öğretmenler hakkında yorum yaparlar. :)
GoGirl Tugcemelismehmet yeğenim gtti yarim gün 150 200tl gbi bir sey aliyorlarfi okula gidip sormaniz lazim yegenimin okulu kayitin ilk gunu doluyordu temmuz basinda basliyordu kayit
GoGirl Saitkereminannesi 3 sene once aylik 1000 tl ye gtti oglum su an aylik 2000 tl den bahsediliyor yillik degil
Birkizbiroglan Tugcemelismehmet kızım 8 yaşında ama ben 2 sene gönderdim. Vallahi iyi ki de gitmis. Devletti ama çok memnundum. Gideceği okul ile görüşn onlar size tarih verir. Birde biz aylık 130 ödüyorduk ozaman.
Tugcemelismehmet Birkizbiroglan artık fiyat konusunda kafamda tamam uygunmuş o okey🤍 fakat sınıf içi öğrenci sayısı ve güvenliği araştırmam gerek onuda anladım 🥺
Tugcemelismehmet AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kendi okuduğum okul elit bir devlet okuluydu 😂 orası var kafamda öğretmenleri bile mütevaziydi hala kalitesini yitirmediyse 🥂😅
zeynepalp Bizim anaokulumuz yarı özel yarı devlet yani bağımsız anaokulu. Kayıt için 500 TL ödedik, kırtasiye malzemeleri de bize aitti onlar da bi o kadar tuttu en az. Onun dışında aylık 170 lira aidatimiz var sadece. Ben çok memnunum
Tugcemelismehmet zeynepalp yarı özel yarı devlet nasıl oluyo? Şu tabelası pembe olan müstakil anaokulları mı
BeybininAnasi Tugcemelismehmet merhaba ben öğretmenim bilgilendireyim. Haziran ayında giderseniz hem okulu gezdirirler hem de kayıt alırlar. Pandemi yüzünden şu an yemek verilemiyor, biz bu sene 100 lira aldık aylık. Durumunuzs göre bir de cüzi bir bağış yapabilirsiniz. Bu toplanan paralar okulun fiziksel ihtiyaçları ve temizlik hizmetleri için kullanılıyor.