Tugcemelismehmet Devlet para almıyor ki, sadece kayıt ücreti fotokopi kagıdı falan veriyorsunuz. Olsa olsa 50-100 tl falan. Okul açılınca da öğretmen size ne gerekliyse liste veriyor bitti bu kadar. :) Devlet anasinifi deneyimim oldu. Biliyorum. :) İlgide öğretmene baglı beslenme getirirler genelde liste hazirlar ogretmen. Sinif mevcudu da sinifin buyuklugune göre verilirm genelde öğleden sonra sinifi kalabalık olur oda 20 kişi maximumdu yani. :) Sonra stajer ogrenciler geliyor okullardan ilgi alaka daha çok artıyor.4-5 yaş kayıt alıyorlar.