Pinar_kb Tugcemelismehmet birde eğer imkanınız varsa öğretmeni arastırın. Çok gerçekten çok önemli. Güleryüzlü olması çok önemli. Bende okul öncesi öğretmeniyim. Ilk öğretmen çocuk için özeldir. Soğumasın 😊
Tugcemelismehmet Pinar_kb evet doğru ama devlet olunca o öğretmeni istemem diyebilirmiyim bilmiyorum 🥲 şansımıza artık🤍
Purelove Tugcemelismehmet 1000lira olacagini sanmam. Gitmek istediginiz okulu arayip kayitlar ne zaman aciliyor diye sorun. Bazi okullarda kontenjan cok cabuk dolabiliyor.
Purelove Mom084 yonetmelik geregi anasiniflarinda ve anaokullarinda aidat alinir calisan maaslarinin odenmesi icin ve kahvalti ve yemek saatleri icin. İlkokulda bile aidat var Türkiye de egitim ucretsiz degil
Mom084 Purelove ya onu biliyorum da bizim zamanimizda da bı miktar para veriliyordu ama devlet te 1000 TL alıyorsa vay halinize 🙄
Aysin3838 Tugcemelismehmet özel okul kadar çok almıyorlar ücret canım temizlik malzemesi için felan alınıyordu benim yiğenim gidiyordu tek masrafları kreş icn aldıkları malzemelere yaptılar ilgi alâkaca çok güzel
Purelove Tugcemelismehmet gondereceginiz okul anaokuluysa 36 aydan buyuk ve tuvalet egitimini tamamlamis olmasi gerekli. Bezli ogrenci kabul edilmez. Anasinifi ise 48 aydan buyuk olmali.
Tugcemelismehmet Purelove bezli 🥲 ikna olmuyo bu konuda çok inatlaşıyo zorlamakta istemiyorum bakalım yazdırıcam okulu gezdiricem belki okul hevesiyle bezi bırakır 🥲 bırakmazsa kaydını sildiririm napim😒
Pinar_kb Tugcemelismehmet o öğretmeni istemiyorum gibi bir durum yok. Yaş gruplarina göre dağılım yapılır. Ama ayni yaş grubunda farklı sınıflar varsa seçim yapabilirsiniz yer oldugu müddetçe.
Minikkusum2021 1000 tl mi bu aylık mı yıllık mı 🤔Ben devlet kadrosunda anaokulu öğretmeniyim bizim okulumuz bu sene pandemi nedeniyle beslenme yapmadığımız için 50 tl temizlik ücreti aidatı almıştı. Ama normal zaman da beslenmeli olduğundan aidatlarımız 140 tl
Tugcemelismehmet Minikkusum2021 1000₺ değilmiş😅 ben sadece fikir yürüttüm özeller en az 2000₺ olunca devlette 1000₺ alıyodur dedim ama almıyomuş okadar 🤍