Ftmaasya benim kızım da 12+18 ama bi sorun görmüyorum yürümemesinde.evet erken değil ama gec de kalmış değil. 2 3 adım atıyo bırakıyor hazır değil demekki daha. Takmayın kafanıza.bir de hızlı emekliyorsa bebek yürümesi gecikiyormus.yapmak istediklerini emekleyerek yapabildigi için kolaya kacıyormuş.