Urass78- nöroloji ama doktorumuz 18aya kadar beklememi normal oldgunu söyledi. Bor yaşından beri koltuklarda yürüdü hep nerdeyse bir seneye yakın ama elinden tutunca yürümüyordu bir anda koridorda kısa kısa yürüyüşler yaptık ilkten beş altı adım lik tek bıraktım öle öle arttıdık sonra kendi birden yürüdü nörolojiye gttgımızde cesareti yok demişti sorun yoktu