Locak1 mom073 5 ay 20 gündür canım dikişlerim biraz yorulsam bile ağrıyor çok bir kilom yok ama spor yapmak istiyorum yapamıyorum
mom073 Locak1 aa o zaman çok zorlama canım daha dikişlerin iyileşmemiş olabilir. Ben 6 bucuk ay önce doğum yaptım. 2. Aydan beri herşeyi yapıyorum bi sıkıntı yaşamadım
Locak1 mom073 dikişleriniz nasıl Benim ki dıştan kalın ve rengi kırmızı sizinki de öyle mi acaba bir doktora gitmek istiyorum ama virüs falan
mom073 Beriliko aaa gercekten mi valla çok sevindim inşallah bizde istikrarlı devam ederiz😍 5 dakika mı yapıyosun canım yoksa daha uzun süre mi?
mom073 Locak1 ince cizgi ama hala kızarık duruyor canım çok değil ama yinede belli ediyor kendini. Eğer bi sıkıntın varsa asla aksatma mutlaka git canım neolur neolmaz
Asel-pinar mom073 yaaa bence sezaryen olmanıza rağmen gayet iyi toparlanmış gibi karnınız ben normal doğum yaptım 5 ay oldu bnim karnımda sizinki gibi ama benimki mideden şiş aşagı doğru 🙄
mom073 Asel-pinar valla bende şaşırdım çünkü 34 kilo aldım doğumda böyle olma sebebi doğumdan 2 ay sonra spora başladım o baya etki etti sıkılaştırdı canım
Fitifiti mom073 Ayy bu bildiğin ankaralıların oyun havası😂😂 yarın doktoruma sorucam onay alırsam hemen başlıyorum hemennn
Locak1 mom073 aynne insaAllah benim ki baya kalın ve kırmızı dediğim gibi en ufak bir yorgunluk da ağrıyor
Asel-pinar mom073 aaa baya vermişsiniz süper 😇 hani normal doğumda göbek kalmaz deniliyor ya canım bende kaldı bende bendeki normal değil sanıyordum normalmiş 🙄🤪
Fitifiti mom073 Bak ama Allah aşkına köçeklerin hareketi bu 😂😂 ciddiyim onay alırsam düzenli başlıyorum. Bayağı etkili hareket gibi görünüyor🤸🏻♂️🤸🏻♂️🤸🏻♂️
mom073 Fitifiti evet bilirim bi angaralı olarak😂 baya baya etkili canım valla gördüklerimden sonra emin oldum