ilkgozagrimm ediyorum kuzum 66 da kalmıştım 1 ay falan sabit 66 da kaldım naparsam yapayım gitmedi sanırım direnç kilomdu sonra saldım 68 olmuştum şuan 67 yim 3 gündür tekrar başladım diyete şu direnç kilomu kırarsam gerisi gelcek eminim🥲 valla çok iyi vermişsin ya helal olsun😍