Vanilya ben çocuğumu oldu olası beşikte yatirmadim , yer yatağı seriyorum böyle küçükken biz öyle yapardık yan yana kardeşlerimle, ben ona bi 3 cocuk sigcak şekil yatak yapiyorum bazen bakiyorum uyaniyor hop yanina gidiyorum uzanıp tekrar beraber yatıyoruz uyuyunca kalkıyorum cok rahat valla