Vanilya canım keşke sürekli yatak değiştirmek yerine alıştırmaya calissaydin, çünkü sürekli değiştirmek zorunda kalırsın daha kaç yatak alacaksın. Benim oğlum da anne yanında yatmiyordu, koyunca feryat figan kalıyordu, ama alistirdim yavaş yavaş ağladıkça aldım sakilnlestirdim falan. Sonra alıştı, besiye sığmaz olunca da odasına geçirdim Montessori büyük yatakta yatıyor.