Bahsettiğiniz besikleri bilmiyorum ama benim oğlum mobilya besikte asla yatmadı çok tepiniyor çok dönüyor uyurken. Farkettimki besiğin sert kenarları uyandırıyor onu istemiyor. En son park yatak aldım kenarları file yumuşak uyurken sert olmadığı için hissetmedi kenarlarını Allahıma şükür deliksiz uyuyor.