Vanilya Yorgunum dostlar valla yorgunum. Kızımın doğduğundan beri bu sıkıntısı var aslında. İlk bir babyplus beşik almış fırfırlı falan annelik hevesi koyduğumuz an yıktı ortalığı ara ara denedik yok. Allahtan heyner almıştık 60/120 onu biraz kullandı ama yarım yamalak yattı. Sonra hamak beşik aldık. Onda yattı 6 aya kadar. Yine beşiğe alıştırma çabaları. Baktık olmuyor caplonba dan pınk house un 90/190 yatağını aldık yatmıyor. Yere yatak odasına serdim yatak ölçtüm 100/210 oldu. Anam burda da yatmıyor. Ne yapayım tam oda yatak mı yaptırayım marangoza ne yapayım bir akıl fikir verin nolur ya
EmineYilmaz Vanilya heyner kullanıyoruz kuzum benim kızda her gece kalkıyor beni dürtüyor. (Beşiği yan yana benim yatakla) yanıma alıyorum öyle uyuyor sanırım oda sevmiyor artık. Bende burda bekleyim
ilknurgoksu Vanilya diğer beşikler küçük olduğu için belki ama 90190 ve 100210 ölçüleri çok büyük oğlumun yatağı 90*190 beraber rahat rahat sığıyoruz. Kaç aylık acaba çok döndüğü için sık mı uyanıyor ki ?
Vanilya mnnakanne Yere yaptığım yatakta artık ped edip uyuyor canım İnan var ta tüm yatağın her yerini geziyor şu an o kadar değişik bir yatması var
Vanilya ilknurgoksu 14 aylık olacak canım. O kadar fena yatıyor ki. Her yerin geziyor. Ben eminim ki 30 metrekare ye yatak yapsam yok yine yetmez
nursocum ilknurgoksu Canım linki varmı nerden aldın senin yatağını çok beğeniyorum havalar soğuyunca odasını ayırıcam bende benim yatabileceğim bir yatak istiyorum odasına beşiğine sığmıyor artık hep yanımda
Miyauw Bizim oğlanda çok deli yatıyor daha 10,5 aylık. Milyon kere dönüyor ayaklar beşikten dışarı çıkıyor bende dedim acaba büyük yatak mı alsam diye ama sonradan dedim bulunduğu kabın şeklini almayı öğrensin :) bakalım zaman ne gösterecek
Vanilya Miyauw Aman valla yanlış yaptık bence biz canım. Valla kesinlikle yatmıyor sığmıyor ne kadar büyütürsen yine kenarlarda diplerde geziyor
Yorgun-ana Vanilya yaaa beni anlatmışsın aynı. Benim yanımda yatıyor bana yer yok koca yatakta aynı asla beşikte uyumadı montesori aldım 90 190 uyurken oturur pozisyona geliyor sonra birden kendini atıyor acayip kaç kere düştü benim dudağımı patlattı falan her yer yastık yastıkların altından sürünüp attı kendini geçen yatağım çok çok alçak ama oda ayırma istiyorum ne yapacağım bilmiyorum bir yaşında
Mevakemaleyna Vanilya ugrasma nasil yatiosa yatsın sipa hem sana hem parana yazik birak sal gitsin biraz
Lidya-t Ee bunun sonu yokki yarmıyor diye sürekli yatak mı alacaksınız.Mecbur alışıyorlar ben olsam ısrarcı olurdum.Bizimki de yatakta gezerek uyur
Vanilya Lidya-t Valla artık son nokta zaten. Yatak boyutu yok ki. Bizim yatak var kıng sıze olmadı değişicez yatakları artık yani
Meacser Vanilya bence yatakla ilgisi yok uykuya zor dalıyor, uykuya dalışta bir problem olabilir 13 aylık olmuş aklı eriyordur artık. kararlı bir şekilde belirli bi yatakta onu orda pes etmesini bekleyerek uyutmalısınız zor olur ama mutlaka alışacaktır.
Miyauw Vanilya aynen bende o yüzden değiştirmedim daha . Zaten küçük değil beşik biraz usturuplu uyumayı öğrenir belki zamanla :)
elif5151 Vanilya cnm önlar oyle rahat çünkü aynı bnım oğlan da 14 olacak sepet beşıkte yatıyor koseye gırıp almadım yenısını daha
Necla61 Vanilya kuzum.benim oğlumda bizimle yatıyor inan yatağı tavaf ediyor besigi küçük geliyor artık 9 aylık bi süre bizimle yatacak ama sonra Sı napacam bilmiyorum kafası eşimin yanında ayakları ağzımda falan uyuyoruz 😁
Vanilya Necla61 Bizimki tekme atar neclacım kendini atar Allah korusun öyle bir yatma şekli ki Yani. İnan uykusunda oturuyor yine yatıyor gezip gezip
Daphnemom Benim kız da öyle olcak kesin 🤦🏼♀️ sepet baby nest anadizi(bi ara sadece ana dizinde uyuyodu ve anadizini seprt beşiün içine koymuştum 🤦🏼♀️) hamak bir de odasında 90*190 yatağı var daha 6 aylık bi de
Vanilya Daphnemom Babynest bende almıştım büyük. Onda da yatmamıştı verdim bir arkadaşa. Çok zor Yani ne yapıcam. Bugün firmayla konuştum. Bu Yani ebat çocuk grubunda başka ebat yok.
ikbil20 Vanilya kızımı gördüm bir an. 😂 o da 15 aylık ve çok deli yatar. Yatırdığım haliyle bulamam o yatakta asla. Uykusunda kalkar oturur sonra yatağın diğer ucuna yatar. Bizim yatakta heyner yanımızda uyuyor. Oda da yapamıyorum boş oda olmadığı için. Öyle olunca şu an daha büyük yatakta alamıyorum. Bakalım daha ne kadar idare edebilcez bu şekilde. İşin kötü tarafı yatağın kenarlarına çarpıp kendini uyandırıyor arada ağlayarak uyanıyor bu sefer de.
Vanilya Miyauw Bizimki asla öğrenemedi onda. Bacaklar havada çarpa çarpa dalga dalga geziyordu. Valla artık bilmiyorum ne yapsam ya