MatmazelDeniz ben sezaryenle doğum yaptım, doğum sonrası hastanede yapılan ilk testte kaldı. Sezaryen doğumlarda oluyor su kalmıştır dediler. Bizimki iki kulaktan da kalmıştı. Tam hatırlamıyorum dokuz on günlüktü galiba, o zaman tekrar gittik. Geçti.