MinikAsyam
Evet aşağı akıyor, camlar içe doğru açılıyor bizim, önğnde hemen kalorifer var, halı yok. Yere akınca da normal yeri sildiğin viladayla hemen alınıyor su. Biraz kenarlarda kalıyor camların su, ondan rahatsız olur musunuz bilmem tabi, bir deneyim bakalım güzel gelirse öyle yaparsınız, içinize sinmezse normal silersiniz. 🥰🥰❤️