Hanımlar merhaba;
Temizlikle ilgili pratik tüyolarınız var mı? Malum herkes bebekli 2 dakika bile daha kolay yapılıyorsa bir iş, o kârdır. Mesela şu bezi aldım şurayı silmek çok kolaylaştı ya da şu deterjan tam olarak şu iş için dediğiniz bir şey var mı?
Ben bir şey danışayım mesela. Bu viledaların uçları İçin ne yapıyorsunuz? Yani çamaşır suyuna da koydum yok beyazlamıyor. Uçlara yapışan toz, saç mümkün değil temizlenmiyor. Sürekli değiştirmekte büyük maliyet. Siz napıyorsunuz bu konuda?